xoves, 13 de xuño de 2013

Bend Me, Shape Me

Larry Weiss e Scott English son dous dos compositores máis recoñecidos dos anos 60, xa que moitas das súas creacións acadaban os postos altos das listas de vendas sen demasiada dificultade, sempre nas voces de grupos e artistas que sabían que traballar con eles era un aval á fama. A banda de Ohio The Outsiders foron dos primeiros afortunados en contar coa súa colaboración, aínda que finalmente, a súa andaina como banda non tivo un recorrido moi extenso. No álbum The Outsiders In (1967) inclúen "Bend Me, Shape Me", un dos éxitos coa sinatura de English e Weiss.


E seguramente debido a que The Outsiders non chegaron a consolidarse como banda, a versión orixinal de "Bend Me, Shape Me" quedou un pouco no esquecemento, xa que en decembro de 1967 The American Breed debutaban cunha nova versión de "Bend Me, Shape Me", que foi a que triunfou. The American Breed elixírona coma canción estrela do seu disco de debut ó titulalo Bend Me Shape Me.


Varias décadas despois, moitos críticos sinalaron que o retrouso de "Bend Me, Shape Me" semellaba estar presente no éxito de Garbage "I Think I'm Paranoid", segundo single do disco Version 2.0 (1998).

http://www.goear.com/listen/b829515/i-think-im-paranoid-garbage

E xa bastante máis afastados pero cuns toques que tamén lembran á canción de The Outsiders, Savage Garden incluíron no seu debut "Break Me Shake Me" en 1997.

http://youtu.be/pTWk867U6j0

Ningún comentario:

Publicar un comentario