xoves, 8 de outubro de 2015

You Make Me Feel Brand New

O terceiro álbum de The Stylistics Rockin' Roll Baby (1973) contén a fermosa balada "You Make Me Feel Brand New", un dos maiores trallazos na andaina do grupo de Filadelfia. Ó igual que nos anteriores traballos, Thom Bell encargouse da produción e o groso das cancións que forman parte do álbum compúxoas Linda Creed e o propio Bell, e unha vez máis volveu quedar probada a solvencia da parella para crear éxitos cos que catapultar a The Stylistics como unha das bandas de cabeceira do soul e o R&B dos anos setenta. "You Make Me Feel Brand New" é a mostra máis palpable da facilidade de The Stylistics para levar as baladas ó máis alto das listas de vendas, algo que xa coñecían dende "Stop, Look, Listen (to Your Heart)", a primeira canción coa que triunfaron.


Hai moi boas versións de "You Make Me Feel Brand New", pero imos quedar con dúas das nosas favoritas, a de Simply Red no álbum Home (2003), que revitalizou de novo este éxito de The Stylistics.


A outra é a de Rod Stewart e Mary J. Blige no álbum de versións do primeiro Soulbook (2009).


Trebles and Blues sampleou "You Make Me Feel Brand New" na canción "The First Time", pertencente ó album The Blue Note.

Ningún comentario:

Publicar un comentario