Na historia da música hai unha morea de casos de posibles plaxios que acabaron nos tribunais. As máis sonadas, como non, son as que se efectúan sobre cancións que acadan un enorme éxito e algúns aproveitan a oportunidade para promocionar a súa obra, aínda que logo no xuízo se desestime o seu recurso, malia que moitos músicos actúan de boa fe. Un exemplo paradigmático foi a acusación no que se viu envolto o tema de Vangelis "Chariots of Fire", canción principal da película británica do mesmo nome e que acadou varios recoñecementos en 1981. Así mesmo, a melodía prendeu en seguida na cultura popular converténdose na peza instrumental máis coñecida de Vangelis, que á vez viu como moita xente descubría a súa música. Pero ninguén esperaba que tivese que defender "Chariots of Fire" nos xulgados.
E é que outro compositor grego, Stavros Logaridis, entendeu que "Chariots of Fire" parecíase moito a súa peza, "Merexederia Moliteia" (A cidade das violetas) e querelouse contra Vangelis. Pero no xuízo quedou demostrada a imposibilidade de que Vangelis coñecese esta obra de Logaridis, xa que non tivera a ocasión de escoitala. E para despexar dúbidas, a defensa de Vangelis alegou que a secuencia musical de "Chariots of Fire" xa estaba presente noutras composicións súas anteriores á elaboración da de Logadiris.
Ningún comentario:
Publicar un comentario